maandag 19 maart 2012

Opening expo in Caylus


Hoe vaak heb je nou een opening met daarbij een brandende houtkachel?


 Er kwamen ongeveer 35 bezoekers, waaronder de loco burgemeester... En dat is heel mooi voor een dorp vaar maar 150 man  woont. Sommige bezoekers hadden 1,5 uur gereden....
Sommigen komen nog later deze week om te kijken. ik heb kranig mijn Frans weer eens opgefrist, pfff. Gelukkig gaat met wijn alles véél vloeiender
Beneden in de galerie hing het werk dat 'af' was, tenminste dat had ik dan nu maar besloten

Boven in mijn atelier hing datgene waarover ik nog moest nadenken, misschien, wel, misschien niet af, en verder de werken die als studie dienden of gewoon mijn inspiratie en overige knipsels die ik mee had genomen uit mijn Nederlandse atelier


De galerie beneden



Mijn knipsels en teksten en aantekeningen. Waarvan datgeen in te midden een soort zelfportret is in tekst waar ik nog aan werk

 De tafel met studies en kleine tekeningetjes




En Frankrijk zou Frankrijk niet zijn als we daarna niet zo de middag doornamen; het betere knaag en knabbelwerk met wat locale kaasjes en stokbrood toast ( want het blijven wel Britten, de initiators van DRAW)



Vandaag maar eens een beschouwende wandeling maken om e.e.a op een rijtje te zetten.
Iets wat me in deze blog nu ff niet lukt, de Mac wil niet vandaag, alle foto's krijg ik niet op een rechte lijn onder elkaar....

De laatste week is aangebroken. Gek.
Wat ga ik nog doen allemaal?

1 opmerking:

  1. Anook, het ziet er prachtig uit! Het werk dat je laat zien, de arbeid erachter.

    m

    En als je zo'n opkomst in Arnhem (148.320 inwoners) zou hebben, dan zouden er 34.608 mensen in de galerie zijn geweest...

    BeantwoordenVerwijderen