vrijdag 17 februari 2012

Viewmaster Tour

Pleuni Adel en Polly Sneijder, 
de onvolprezen hostessen van Viewmaster Tours


Ik zou het, in de drukte voor mijn vertrek naar DRAW International toch bijna vergeten te plaatsen op mijn blog;

Het geweldige filmpje dat Guido Crolla maakte van de Viewmaster Tour die ik innitiëerde voor het afsluitende congres van Cultuur en Ondernemen op 26 januari in Amersfoort Een als afsluiter van mijn KIS opleiding

Het was onderdeel van de workshop waarin ik in 45 ( ha ha) minuten kon laten zien wat er kán gebeuren als je  met een kunstenaar wil samen werken en wat mijn toegevoegde waarde was binnen organsiaties.

Kortom, ik nam de deelnemers van het congres mee op reis. Niet om aan te komen, maar om onderweg te zijn


Filmpje is te zien op mijn Vonk website

Ga maar kijken en laat je vervoeren .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten