dinsdag 28 februari 2012

Dag 5, 6, en 7 gewoon aan het werk


Casper David Friedrich, 1774 - 1840, monk by the sea



'kHad me heilig voorgenomen (en sommigen beloofd) om élke dag wat te schrijven.....

maar ik héb even helemaal niks te zeggen.

Ik sta op om 8 uur, teken, wandel teken, wandel, lees en denk na.
Het tekenen gaat soms wel, soms niet, soms een beetje. Maar dát ik dat beteken is wel goed en doet er toe! Maar om dat nu al te laten zien klopt nu niet.
Het is erg stil in Caylus, letterlijk en figuurlijk en dat komt goed uit, want het stormt genoeg in mij.

Daar vind  ik even niks van; het is wat het is.

En daar heb ik nu (nog) niks over te melden. Sorry

1 opmerking:

  1. je laatste tekening is prachtig!

    lummelen en naar de mist staren geeft veel ruimte. maar dat vereist hard werken. en dat doe je!

    trots op wat en hoe je doet,

    m

    BeantwoordenVerwijderen