dinsdag 15 november 2011

Wat doet tijd met Creativiteit?


In de afrondende fase bij ABN AMRO voor mijn KIS businesscase opdracht heb ik gemerkt dat tijd een een bepalende factor is in het werkelijk  herijken van een bredere blik.


Tijd tijd tijd...
Of moet ik zeggen prioriteit.

Wordt het belang gevoeld binnen de bank om transparanter en verbindend te werken vanuit het perspectief van de klant.


Keert het wal straks het schip of nemen we de tijd die we nodig hebben, geven we prioriteit aan morgen in plaats van alleen maar nu nu nu?


En dan, wat doet tijd met ons vermogen tot (creative en andere) oplossingen te komen?


Dit filmpje ga ik zeker meenemen naar mijn "eind" gesprek. Het gesprek over  watisnoudewerkelijketoegevoegdewaardegeweestvanhetfeitdatweeenkunstenaarhebbenlatenrondlopenbijdezebank...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten