woensdag 2 februari 2011

Leaping in the Void

Yves Klein, magistraal beeld en moment! Tijdloos


Bovenstaand beeld kwam ik vandaag, bij het doorzoeken van mijn beeldarchief ( mijn hemel, mappen en mappen analoge knipsels, foto's en andere afbeeldingen die me om de een of andere manier raken).
treffend dat mijn blik juist vandaag viel op dit werk van Yves Klein; Het geeft voor mij zó treffend, krachtig een tegelijkertijd óók poëtisch de houding weer van een autonoom Kunstenaar.

Gretig ( zie je zijn glimlach), hoopvol en vooral NIET BANG!


Beelden als deze geven me enorm veel energie;  Ik zocht een beeld om mijn verhouding tot mijn nieuwe studie te verbeelden!

En dus ja, tadaaaaaaa. DIT IS UM WEL!

Want ja dus, ik ben begonnen aan een nieuwe studie: KIS
Een leergang Kunstenaars, Innovatie en Strategie.  Ineens heb ik weer "huiswerk" !

Hierover ga ik weer lekker bloggen.
Moet ik zo wie zo weer wat meer oppakken. Kan ik toch wat meer in kwijt dan in die 140 karakters van Twitter.



En voor meer info over die KISopleiding, kijk maar eens wat ik er zelf over vertel op youtube

Ik begin gretig en heel nieuwsgierig aan een nieuwe reis!



Krijg maar niet het twitter icoon op mijn blog, maar "for all those readers" volg me op @anookcleonne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten