zaterdag 6 maart 2010

Terug in Nederland

Weer thuis!

Volgens mij hebben mijn 2 geweldige grieten  heel het Arnhems stations publiek tot huilens toe geroerd met hun geweldige blijdschap op mijn terugkomst. Bloemen en een heeeeeel lang blij roepende Lied  en Tuin dat ze me zoooo gemist hadden!
Ben letterlijk en figuurlijk ondersteboven geknuffeld. En met zo'n zware rugzak lig je dan zo plat.

Heb, toch maar,  uit mijn blog van de een na laatste dag een quote weggehaald van Meneer Scruton.

Toen ik de hele tekst teruglas, vond ik het ineens een stuk minder aantrekkelijk, én minder slaan op wat ik aanvankelijk tussen de regels dácht te lezen.... Daarnaast ( en dat hoeft niet erg te zijn natuurlijk) komt die meneer wel uit een heel rechts conservatieve hoek, en dat is, mijns inziens vaak niet de hoek waar verbeeldingskracht zich toont als een levendige gesprekspartner.

En nu pannenkoeken bakken. Eens kijken of ik de competitie met Opake Jan aan kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten