zaterdag 27 februari 2010

Dag 24, afronden

Vandaag de dag waar ik geen zin in had; de opruimdag.
Morgen organiseert DRAW een open studio  voor mijn werk. Vanaf 18:00 staat er wijn en gouter klaar (lekkers dus op z'n frans) voor de genodigden.
Dus vandaag gewerkt aan de laatste werken alhier. Gek, ben voor mijn gevoel nét begonnen...
Mis mijn lief en grietjes, maar ik had zó nog weken kunnen doorwerken.

Eens kijken of het net zo gaat lukken straks weer in mijn eigen atelier met de waan van de dag een stuk dichterbij.

Enfin, het zo afsluiten is altijd goed om een en ander in mijn hoofd te ordenen. Dan maandag de boel fotograferen voor de verzekering en dan nog 2 dagen echt inpakken, lezen en een afsluitende tekst schrijven voor de DRAW-international website.
Daar staat nu al wat werk op in de gallery

En, maar eens echt een grote lange wandeling maken over de heuvelrug waar ik nu al een maand op uitkijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten