vrijdag 26 februari 2010

Dag 23, vertrouwen volgens een 9jarige


Ben met een klein conceptueel experiment begonnen. Heb met Aloïse, de 9 jarige dochter van de initiatiefnemers van Draw, uitvoerig gepraat over wat vertrouwen voor haar is en wat daar, volgens haar voor nodig is.
Gewéldig! Ze ging er heel serieus op in. 
"In order to get trust, you should trust your self first, shouldn't you?" En zo is het toch maar mooi (9 jaar!!!!)

Ik liet haar de teksten zien die ik had verzameld uit allerhande kwekershandleidingen. De engelse dan, en vroeg haar de teksten die volgens haar bij mijn verhaal hoorden, apart te leggen.

Mijn kwekersverhaal kon ze volledig volgen. They're just a bunch of  naughty boys, they should stay behind after school.

Strafregels schrijven dan maar?

Een nieuw resultaat teksttekeningen: Aloïse ging helemaal los!


Heb ineens een idee voor als ik terugben....



En trouwens, zo ziet het er dan uit:

Moi aan het werk, eindelijk het lef om een tekening, die al een paar dagen hangt, af te maken. That is, er iets toe te voegen waarvan ik denk dat dat het beeld completer en scherper maakt.

Ben echt verbaast dat ik houtskool nooit eerder heb overwogen te gebruiken. Vond het te zacht, 'tgaf mijnsinziens een te poetserige lijn die te vegerig werd. Nu liggen mijn  8- en 9B potloden ongebruikt in hun bakje.


.

Goed om te merken dat twee manieren van werken, ogenschijnlijk zo anders, de tekst en de onkruidtekeningen, nu bij elkaar komen. Voor mij spiegelen ze elkaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten